Tuesday, July 24, 2012

THE PETEK


#1

"Very hard was it for me to descend to you
非常に困難で、私があなたに下るそれでした
my precious student to tell you that I benefited
私の大切な学生の場合、私は
greatly from your service and upon you I said,
大幅にあなたのサービスあなたから利益を得ました、そして、僕は言いました。
'My fire will burn until the 
'私の炎が燃える
Messiah will come' be strong and courageous 
救世主が強くて、勇敢に来るまで
in your service
あなたのサービスで
Na Nach Nachma Nachman Meuman
 チ チマ マン ミュマン
and with this I shall reveal to you a secret and it is:
そして、これで、私はあなたに以下の秘密を明らかにするつもりです
full and heaped up from end to end (Peh-tzadi-peh-tzadi-yud-kay)
完全で端から端へ山盛り( タザデイ--タザデイ ユデ -ケイ)
and with strong service you will understand it and the sign is
そして、強いサービスで、あなたはそれを理解するでしょうが、サイン
the 17 of Tammuz they will say that you are not fasting"
タンムーズ (Tammuz) 17ですが、彼らは、あなたが断食していないと言うでしょう。」

#2

1. The Letter From Heaven
1. 天国からの手紙
2. The Song of the Redemption
2.救済の歌
3. The New Song
3. 新しい歌
4. The Song of Kindness
4.優しさの歌
5. The Song which is Simple-Doubled-Tripled-Quadrupled
5. 簡単な-2-3-4倍になったの歌
6. Grandfather Yisrael
6.祖父イスラエル(Yisrael)
7. Rabbi Yisrael Dov Odesser

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.